De perfecte
marketing doelstellingen
opstellen doe je zo

Inbound Marketing Academy met Paul Roetzer op 11 oktober in Antwerpen

Wat?

Leer hoe je als marketeer, ondernemer en CMO tijd kunt winnen door op een efficiënte manier marketingdoelstellingen te formuleren. Zo kan je een versnelling hoger schakelen, meer doeltreffend experimenteren en je tactiek voortdurend bijsturen om successen te behalen. Minder plannen, meer de handen uit de mouwen steken dus!

Tijdens zijn hands-on workshop neemt Paul Roetzer je mee doorheen zijn zes stappenplan om marketingdoelstellingen te leren prioriteren en heel vlug opportuniteiten te ontdekken die een positieve impact zullen hebben op je resultaten.

Voor wie?

Heeft jouw organisatie inbound marketing geïmplementeerd, maar twijfel je over de impact? Of heb je het gevoel dat jij als marketeer de kracht van inbound marketing niet ten volle benut? Dan mag je als CEO, CMO, marketeer of agency deze workshop niet missen.

Voor wie wel?
  • Bedrijven en agencies
  • CEO, CMO, marketeer of strateeg
  • Voor iedereen die verantwoordelijk is voor marketingplannen, KPI’s en rapportage.

Takeaways

Na deze workshop weet je als geen ander hoe je de prioriteiten binnen je marketingdoelstellingen detecteert en kan je flexibele, impactvolle campagnes opzetten. Het uitgangspunt van deze workshop is dat je aan het begin van de sessie start met één SMART goal voor jouw organisatie en je buiten stapt met minimum drie campagne-ideeën die je binnen de dertig dagen kunt opstarten.

Praktisch

  • 8u: verwelkoming
  • 8u30 - 10u30: eerste deel
  • 10u30 - 11u: pauze
  • 11u - 12u: tweede deel
  • 12u - 13u30: lunch

Maar dit is niet alles! Wil jij te weten komen hoe je als inbound marketing agency workshops kunt inzetten om klanten over de streep te halen? Dan is de sessie van Marcus Sheridan ongetwijfeld ook iets voor jou!

Koop je ticket


Locatie

Dallas Antwerp
Sint-Paulusstraat 19
2000 Antwerpen

Wie is Paul Roetzer?

Amerikaan Paul Roetzer is de oprichter en CEO van PR 20/20, een agency dat al sinds 2005 volledig achter het verhaal van inbound marketing staat. In 2007 werd PR 20/20 bovendien de allereerste HubSpot agency partner, momenteel staat de teller op meer dan 1500 agencies.

Of het nu gaat om een analyse van het marketingplan van je bedrijf, het achterhalen van de meest geschikte persona’s of het maximaliseren van de impact van marketing automation: Paul Roetzer stuurt elke aanwezige van zijn workshops naar huis met hands-on insights waar je meteen mee aan de slag kan.