SPREKERS

TOM DE BRUYNE

Tom De Bruyne (1975) is een van de partners en medeoprichters van SUE Amsterdam. Het team van SUE bestaat uit gedragspsychologen en creatievelingen. en helpt bedrijven om hun marketing en communicatie te verbeteren met behulp van gedragspsychologie. En die vaardigheden en gewoonten trainen en coachen we aan de Behavioural Design Academy. Tot onze klanten behoren nationale en internationale merken zoals VVD, Sony Music, Philips, Microsoft, Sanoma, Achmea, Radio 538, Eden Hotels, Rabobank en Vlerick Business School.

YAN KETELERS

Ik ben groeimarketeer en kwam in contact met de start-up-omgeving toen ik op mijn 22e als eerste werknemer in dienst trad bij Bubble Post. Na meer dan drie jaar bij hen als Head of Marketing & Communications ben ik nu Head of Video Strategy bij StoryMe, dat bedrijven helpt met een marketingplan op basis van filmpjes.

NICK HEIM

Nick heeft meer dan 15 jaar ervaring in digitale marketing en leiderschap in verschillende sectoren zoals SaaS, B2B-technologiekanalen en de muziekindustrie. Hij leidt momenteel de content- & productmarketingteams bij Hotjar, een all-in-one analyse- en feedbacktool die professionals inzichten biedt in de bezoekers van hun website en mogelijkheden voor groei blootlegt.

STIJN GANSEMANS

Stijn Gansemans is een van de oprichters en creative partners van Dallas Antwerp. Hij kan bogen op 25 jaar expertise als creatieve brandbuilder en gelooft absoluut dat creativiteit business kan genereren. Hij schrikt er dan ook niet voor terug om van creatieve ideeën te vereisen dat ze resultaten opleveren. Samen met het 25-koppig team van Dallas Antwerp helpt hij marketeers om meer uit hun marketingbudget te halen. Welkom bij het no-nonsense, yes-results communicatiebureau.

THIERRY DE VYNCK

Thierry De Vynck is een digital native met een duidelijke missie: de strijd aangaan met online marketing van bedenkelijke kwaliteit. Hij begon zijn loopbaan bij het internationale GREY EMEA-netwerk en kwam in 2013 bij Dallas Antwerp terecht. Als Head of Content & Strategy stuurt hij het content creation-team en de strategische planners aan. Samen met zijn team laat hij bedrijven groeien dankzij slimme inbound marketing en digitale marketingstrategieën.

PAUL ROETZER

De Amerikaan Paul Roetzer is de oprichter en CEO van PR 20/20, een bureau dat al sinds 2005 alles inzet op inbound marketing. In 2007 was PR 20/20 bovendien het allereerste van de intussen 1500 HubSpot-partnerbureaus. Of u nu een analyse van het marketingplan van uw onderneming uitvoert, de beste persona’s moet bepalen of de impact van marketingautomatisering wil maximaliseren: Paul Roetzer stuurt iedereen die zijn workshops bijwoont naar huis met praktische en gebruiksklare inzichten.

MARCUS SHERIDAN

Van pool guy tot Content & Inbound Marketing-specialist. de biografie van de Amerikaan Marcus Sheridan is op zijn minst gezegd inspirerend. Hij slaagde er tijdens de financiële crisis van 2008 in zijn zwembadbedrijf 'River Pools' drijvende te houden, en maakte er dankzij geavanceerde contentmarketing een succesverhaal van. Sheridan, bekend onder de naam The Sales Lion, wordt wereldwijd gevraagd als spreker en consultant die al honderden bedrijven en merken onder de loep heeft genomen om hen om te toveren tot betrouwbare spelers binnen hun markt. Hij verliest op geen enkel moment de steeds veranderende behoeften van consumenten en bedrijven uit het oog.

YASMIEN NACIRI

Yasmien Naciri is Belgisch ondernemer, marketeer en opiniemaker. Sinds november 2016 is ze actief als columniste bij De Morgen. Naciri verwierf bekendheid na verschillende uitzendingen bij Radio 1, MNM, De bende van Annemie en De Afspraak. In oktober 2016 begon ze als eerste hoofddoekdragende columniste bij een Vlaamse krant. Naast haar werk als marketeer, is Naciri ook oprichter van de ontwikkelingshulporganisatie Amana vzw die zowel in België als in Marokko actief is.

MARC WAELBERS

Marc Waelbers is Business Director bij Dallas Antwerp. Hier is hij verantwoordelijk voor strategie en structuur met het oog op het behalen van de afgesproken doelstellingen. Naast Dallas Antwerp is Marc ook oprichter van Foodproof waar hij als ervaringsdeskundige optreedt om bedrijven die actief zijn binnen de foodservice te helpen met het aanscherpen van hun commerciële strategie. Kortom, met zijn strategische mindset is Marc voortdurend op zoek naar het verbeteren van bedrijfsprocessen. Dit om anderen vooruit te helpen.

Thierry Lescrauwaet

Thierry Lescrauwaet is de stichter en CEO van UMAN360°, de thuisbasis van Color Navigator, My Color Passport en UQ Talents. UMAN360 ontwikkelt baanbrekende digitale oplossingen en diensten om het welzijn en de ervaringen van consumenten, werknemers en professionals te verbeteren. De drijvende krachten achter hun disruptieve innovatiecultuur bestaan uit color intelligence en neuroscience in combinatie met smart data. De afgelopen 25 jaar heeft hij in Europa, Noord-Amerika en Azië bedrijven geleid die actief zijn in de ontwikkeling en verhandeling van merkproducten voor de markt van de massaconsumptie. Als een van de grootste Disney Home-partners ter wereld was hij ook bestuurslid van de European Licensing Group.

Lonneke Spinhof

Lonneke is altijd gefascineerd geweest door de manier waarop mensen interageren met producten en hun interfaces. “De beste producten zijn die die zonder nadenken worden gebruikt en het leven van de gebruiker verbeteren.” Door gebruikersdata te combineren met gebruikersfeedback verzamel je waardevolle inzichten die het mogelijk maken om een geweldige ervaring te creëren voor zowel de gebruiker als de business. Vanuit deze fascinatie voor zowel gebruikers als data heeft zij Humix opgericht en daar leidt ze nu een multidisciplinair team van webanalisten, conversie specialisten en UX-ers.